21 February 2018

Diari Gaya Hidup Sihat 1

Dah banyak hari tak keluar jogging, workout kat rumah je joget-joget depan laptop heheh. Pagi ni rajinkan diri keluar jogging, target macam biasa 5 kilometer. 

Dulu kannn ya ampun menyampah tahap gaban dengan jogging. Suka buat aerobic dance aje, itu pun tak konsisten. 

Sejak ada kesedaran tentang gaya hidup sihat ni saya cuba pelbagaikan aktiviti senaman supaya tak bosan. Sebab dah konsisten bersenam sekarang, takkan nak buat senaman yang sama aje kan. 

Jadi jogging 5 kilometer tu dah jadi kebiasaan, dulu rasa mustahil sangat, macam jauh sangat. Sebab tu la jangan menyampah sangat nanti jatuh cinta. Kihkihkih. 



No comments:

Post a Comment