14 May 2018

Pilihan Raya Umum 14

Posting throwback lagi. Tapi belum basi lagi kan hehe. Masa kat kampung mana la sempat nak mengadap blog bagai.

Alhamdulillah berjaya menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia untuk sekian kalinya. Dia punya semangat tu lain macam tau untuk PRU kali ni.

Punya la semangat sampai comot-comot jari celup dakwat haha. Lepas pangkah baru perasan. 

Kita simpan kat blog ye jari comot ni sebagai tanda kenangan. Masa PRU 13 takde gambar sebab memang tak ambik. Masa PRU 12 saya tak mengundi sebab masa tu kat Sabah, tengah study jadi no ongkos la untuk terbang balik mengundi.

Apa pun Alhamdulillah. Siapa pun yang memerintah, semoga dapat buat yang terbaik. Siapa pun yang memerintah, kita tetap kena kerja kuat untuk diri sendiri dan keluarga. Nak lebih kena usaha lebih, bukannya mengharapkan bantuan sana sini.

Mana yang baik saya sentiasa menyokong sebab SAYA SAYANG MALAYSIA 💗



No comments:

Post a Comment