16 October 2018

Callebaut Untuk Buat Belgium Cookies

Apo niiiii? Inilah Callebaut iaitu Belgian chocolate. Bahan utama yang digunakan untuk buat Belgium Cookies. Kalau takde ini bukan Belgium Cookies namanya hehe. 

Baunya memang sedap okay. Huiiii dia punya coklat memang rasa betul lemaknya sebab peratusan coklatnya yang agak tinggi.

Korang nak tau, setiap kali nak buat cookies, wajib masuk sebijik dua dalam mulut sebab sedap sangat hahaha, boleh makan macam gitu aje. Bila cookies dah siap bake, coklat ni akan menten cair kat dalam cookies.



No comments:

Post a Comment